На уроках фізики можна використати інтерактивний вид роботи - кроссенс Це асоціативна головоломка, складена з зображень / малюнки, фото, схеми/
Основний сенс створення «Кроссенса» – це головоломка, інтелектуальна гра, завдання, яке призначене для мотивації до навчальної, пізнавальної, творчої діяльності як дітей, так і вчителів.
«Кроссенс» – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів».
Цей вид головоломки винайшли зарубіжні педагоги в 2002 році. Ідея належить письменнику, педагогу і математику Сергію Федіну і доктору педагогічних наук, філософу і художнику Володимиру Бусленко. Ідея кроссенса проста, як і все геніальне. Це асоціативний ланцюжок, що складається з дев'яти картинок.
Прийом «Кроссенс» відповідає наступним принципам:
• Науковість: має наукове обгрунтування;
• Ефективність: дає гарантовані результати вже з перших днів їх застосування;
• Гуманність: покращує якість освіти і полегшує процес навчання;
• Універсальність: застосовується для викладання різних навчальних предметів, придатний для різних ступенів навчання, а також для навчання дітей з різним рівнем розвитку;
• Креативність: спрямований на розвиток неординарного творчого мислення.
А це значить, прийом «Кроссенс» допомагає формувати всі види універсальних навчальних дій.
Немає коментарів:
Дописати коментар