Тема: Людина у Всесвіті. Антропний принцип. Імовірність життя на інших планетах. Унікальність нашого Всесвіту. Питання існування інших всесвітів.
Підготовчий етап
|
Дана робота не оцінюється. А є лише нагадуванням учням про правила роботи в мережі.
| |
І етап
|
Випереджальне завдання. Підготовка до уроку. Завдання: Знайти в Інтернеті сайти про життя у Всесвіті, свідоцтва про інопланетян. Створити документ із гіперпосиланнями на сайти
Надіслати вчителю створені документи.
|
Максимальна оцінка 20 балів
|
Завдання вчителя
|
Створити загальний документ з адресами сайтів, які використовували учні при підготовці до уроку.
| |
ІІ етап
|
Об’єднання учнів у 4 групи:
1. Фахівці зі змісту та датування
2. Фахівці з авторства
3. Фахівці з об’єктивності
4. Фахівці з навігації та дизайну, оформлення сайту
| |
ІІІ етап
|
Під час уроку обираємо зі списку сайти, які будуть використовуватися.
Кожна група оцінює джерело інформації згідно критеріїв оцінювання.
Також кожна група учнів має знайти в Інтернеті фото з зафіксованим НЛО та перевірити його на достовірність за допомогою плагіну RevEye plugin
|
Максимальна оцінка 20 балів
|
IV етап
|
Самостійна робота в групах.
1. Аналіз інформації, яка міститься на сайті.
2. Підготовка висновків критичного оцінювання джерела інформації.
3. Підбір візуального контенту для захисту підсумкової роботи.
|
Максимальна оцінка 30 балів
|
V етап
|
Учні обирають достовірні джерела інформації, готують домашнє повідомлення про життя у Всесвіті
|
Максимальна оцінка 30 балів
|
VI етап
Завдання вчителя, учнів
|
Захист роботи
Шкала оцінювання:
1-30 б – 1-3 б.
31-60 б – 4-6 б.
61-90 б – 7-9 б.
91-110 б – 10 б.
111-119 б – 11 б.
120 б – 12 б
|
Максимальна оцінка 20 балів
|
Аркуш 1. Фахівець зі змісту та датування :
№
|
Запитання
|
1веб-сайт
|
2 веб-сайт
|
3 веб-сайт
|
Чи сайт надає вичерпну інформацію, висвітлюючи її з різних точок зору? Чи наведені аргументи «за» і «проти»?
| ||||
Чи інформація викладена точно і зрозуміло?
| ||||
Чи занадто спрощено, а чи ускладнено подається інформація?
| ||||
Чи є в статті гіперпосилання на інші джерела? Чи вони працюють? Чи ці джерела додають аргументацію до позиції автора чи нову інформацію?
| ||||
Датування: Чи можна впевнено твердити, коли саме була створена стаття? Коли опублікована (розміщена) в Інтернеті? Чи оновлюється вона? Коли було останнє оновлення? Чи ці дати відповідають обговорюваній темі, чи вони достатньо сучасні?
| ||||
Чи включили б ви цей сайт до свого переліку джерел на користь аргументації одної з точок зору з цієї теми?
|
Аркуш 2. Фахівець з авторства
№
|
Запитання
|
1 веб-сайт
|
2 веб-сайт
|
3 веб-сайт
|
Хто створив цей сайт? Хто пише статті, надає матеріали для цього сайту? Перевірте всі гіперпосилання, які стосуються авторства сайту, чи працюють вони? Чи наведено на сайті потрібну інформацію про автора (авторів)?
| ||||
Який рівень кваліфікації цих авторів? Перевірте, які ще є в Інтернеті статті цього автора, чи статті про нього (ввести ім’я автора до пошукової системи Google. Переглянути статті ).
| ||||
Чи автори сайту використовують тільки власні, створені ними матеріали? Чи використовують автори сайту матеріали інших? Чи правильно вони посилаються на інші джерела?
| ||||
Чи малюнки та фотографії доповнюють, пояснюють зміст? Чи вказані автори малюнків, фотографій?
| ||||
Хто ще посилається на цей сайт (Ви можете перевірити це, ввівши в рядок пошуку пошукової системи Google "link:адреса цього сайту")? Чи на цю сторінку посилаються інші надійні Інтернет-джерела? Чи позитивно вони оцінюють інформацію цього сайту?
| ||||
Чи включили б ви цей сайт до свого переліку джерел на користь аргументації одної з точок зору з цієї теми?
|
Аркуш 3. Фахівець з об’єктивності:
№
|
Запитання
|
1 веб-сайт
|
2 веб-сайт
|
3 веб-сайт
|
Чому, для чого цей сайт було створено? (щоб інформувати, переконувати, пояснювати, продавати, пародіювати, просувати ідеї, для пропаганди, інше)
| ||||
Чи це комерційний, урядовий сайт, чи сайт організації, чи окремої людини, групи людей?
| ||||
Чи є якісь докази упередженості (інформація надається тільки з одного боку, чи є прихований заклик до чогось, чи є явні намагання переконати вас, вплинути на вас, змінити вашу думку? Чи є в статтях багато слів оціночного (хороше, погане, добрі, злі, корисно, шкідливо, тощо) чи узагальнюючого характеру (всі, завжди, ніхто, ніколи, тощо)? Чи є інформація, яку навмисне приховано? пропущено? Чи може ця упередженість про щось додаткове свідчити?
| ||||
Чи можна на сайті відрізнити факти від думок, умовиводів авторів? (факти - Що? Де? Коли? Хто особисто?)
| ||||
Чий голос та інтереси представлені на сайті? Чий голос та інтереси залишені без уваги?
| ||||
Чи включили б ви цей сайт до свого переліку джерел на користь аргументації одної з точок зору з цієї теми?
|
Аркуш 4. Фахівець з навігації та дизайну, оформлення сайту
№
|
Запитання
|
1 веб-сайт
|
2 веб-сайт
|
3 веб-сайт
|
Чи легко завантажується сайт? Чи легко просуватися по меню сайту? Чи зручна навігація? Чи можна вважати сайт дружнім до користувача? Чи полегшують читання змісту спеціальні позначки, меню?
| ||||
Чи все елементи навігації (графіка, кнопки, панелі навігації) сприяють сприйняттю? відповідають головній ідеї сайту? Чи відповідає дизайн кожної сторінки головному змісту сайту?
| ||||
Яке доменне ім’я сайту? Чи має він закінчення .com, .gov, .edu, .org, .net? Чи це персональний сайт? Чи може ця інформація бути визначальною для оцінювання такого сайту? (Ви не завжди можете судити про якість інформації на сайті за цією ознакою. Деякі комерційні сайти надають дуже вагому інформацію, деякі наукові установи мають дуже слабкі сайти).
| ||||
Чи виглядають сторінки акуратними? охайними? впорядкованими? Чи виглядають вони не випадковими, хаотичними?
| ||||
Чи працюють всі гіперпосилання на сайті?
| ||||
Чи включили б ви цей сайт до свого переліку джерел на користь аргументації одної з точок зору з цієї теми?
|
Немає коментарів:
Дописати коментар