понеділок, 22 лютого 2021 р.

Урок 2020 рік

 20 листопада вчитель провела відкритий урок в 9 спеціальному класі на тему "Електричне коло. Умовні позначення елементів кола"











Тема уроку. Електричне коло та його елементи.

Мета уроку

Навчальна. Ознайомити учнів з основними елементами електричного кола, умовними позначеннями, які використовуються для позначення елементів кола,  навчити учнів креслити та читати електричні схеми, формувати навички монтажу електричного кола.

Виховна. Виховувати відповідальність при користуванні електроприладами та бережливе ставлення до енергетичних ресурсів ; формувати мотивацію для навчання.

Корекційно-розвиваюча: коригувати мовлення учнів, шляхом правильного вживання темінів та назв приладів, розвивати мислення.

Тип уроку: вивчення нових знань.

Обладнання та наочність:

              Підручник: Фізика 9 кл., В.І.Бондар, Л.М.Гнатюк.

              Демонстрація 1: лимон, мідний та залізний електроди, з`єднувальні провідники, мультиметр.

              Демонстрація 2: джерело струму, вимикач, електрична лампочка, з`єднувальні провідники;

              Презентація:  «Електричне коло та його елементи»;

              ППЗ «Фізика»;

              Мультимедійний комплекс.

              Інструкція з БЖД.

Хід уроку.

І.Організаційний момент.

Нервово-психічна підготовка

(2 хв)

Електрика

ІІ. Оголошення теми і мети уроку (1 хв).

Мотивація проблеми.

Вчитель. Як ви вважаєте:  чи життєво важливе знання даної теми? (можливі відповіді учнів: щоб розібратися в будові електричного пристрою, або усунути несправність проводки в оселі, потрібно мати схему відповідного кола).

Вчитель . Щоб розібратися в будові електричного пристрою або усунути несправність електропроводки в оселі, передусім необхідно мати схему відповідного електричного кола. Про те, що таке електричне коло, із яких елементів воно складається і як на його схемі зображують деякі електричні пристрої, ми дізнаємось на цьому уроці. 

Але вивчення даної теми неможливе без повторення ваших знань про електричний струм.

ІІІ. Актуалізація опорних знань (4 хв).

1.                Що називають електричним струмом?

2.                Який напрямок електричного струму?

3. Джерела електричного струму?

IV. Сприймання та осмислення нових знань (10 хв).

Вчитель. Щоб використовувати енергію електричного струму, насамперед потрібне джерело струму. Але електричну енергію необхідно доставити споживачеві (або приймачу струму). Для цього використовують з'єднувальні проводи. Щоб вмикати та вимикати, коли це необхідно, споживачі електроенергії, застосовують ключі, рубильники, кнопки, вимикачі.

1. Модель найпростішого електричного пристрою(електронний конструктор «Знаток»)

Вчитель. Будь-який електричний пристрій має певний набір обов`язкових елементів. Познайомимося з ними на простій моделі електричного пристрою – кишенькового ліхтарика.

2. Визначення електричного кола. (До конспекту учня)

3. Електричні схеми

Вчитель. Щоб показати, які саме електричні пристрої потрібні та як їх потрібно з`єднати, використовують електричні схеми.(Книга схем електронний конструктор «Знаток»)

4.                Умовні позначення елементів електричних схем. Робота з підручником с. 34-35

5.                Читаємо електричні кола: перед учнями копії електричних кіл з конструктора «Знаток», використовуючи с.34-35 учні читають електричне коло.

 

V. Узагальнення і систематизація учнями нових знань

Первинна перевірка розуміння нової інформації

Формування навичок монтажу електричного кола (Учні складають електричне коло і малюють його схему).

ППЗ «Фізика» (5 хв)

 

Фізкультхвилинка (3 хв):

В учнів схематичні позначення елементів кола, кожен з них має своє. За сигналом вчителя мають стати на потрібне місце

Елементи кола:

1. З’єднайтесь в порядку Джерело струму-вимикач-лампочка-двзоник

2. З’єднайтесь в порядку -двзоник-лампочка - Джерело струму -вимикач

3. З’єднайтесь в порядку Джерело струму-двзоник-лампочка-вимикач

Творче застосування й добування знань, освоєння засобів діяльності шляхом рішення проблемних задач, побудованих на основі раніше освоєних знань та навичок

Робота в парах: (15 хв)

Електронний конструктор «Знаток»

Скласти схему 1, 2, 3.

Замалювати схему в зошит та записати її складові частини

 

Зняття нервової напруги:5 хв

https://learningapps.org/view3157121

Підведення підсумків, вербальне оцінювання учнів

Домашнє завдання: с.34-35 підручника, вивчити умовні позначення кола.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...