вівторок, 14 квітня 2015 р.

Тиждень природничих наук

14 квітня у Знам'янській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті розпочався тиждень природничих наук. Розпочала цей тиждень я зі своїм заходом "Щасливий випадок". Захід було розраховано на учнів 9-12 класів. 

У грі прийняли участь 2 команди. Завдання для них були різними. Різними і за складністю і за характером. Гра була проведена за аналогом відомої телепередачі. Тому і за основу було взято ті конкурси-гейми, які були в оригіналі. Учні відповідали на запитання гейму "Далі-далі", відгадували "Темну конячку", розгадували "Заморочки з діжки", "наздоганяли" лідера. Для того, щоб урізноманітнити захід я взяла декілька конкурсів з інших телепередач. Так у нашому "Щасливому випадку" з'явився конкурс "Чоловік чи жінка" з шоу-програми "Хто зверху?" та фізична показуха. Як вчитель я отримала задоволення від того, що мої учні давали вірні відповіді. Отже, чомусь я їх навчила. Будемо продовжувати гризти граніт науки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...