пʼятниця, 6 січня 2023 р.

Виступ на засіданні методичного об'єднання 5.01.2023

На уроках фізики можна використати інтерактивний вид роботи - кроссенс Це асоціативна головоломка, складена з зображень / малюнки, фото, схеми/ Основний сенс створення «Кроссенса» – це головоломка, інтелектуальна гра, завдання, яке призначене для мотивації до навчальної, пізнавальної, творчої діяльності як дітей, так і вчителів. «Кроссенс» – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів». Цей вид головоломки винайшли зарубіжні педагоги в 2002 році. Ідея належить письменнику, педагогу і математику Сергію Федіну і доктору педагогічних наук, філософу і художнику Володимиру Бусленко. Ідея кроссенса проста, як і все геніальне. Це асоціативний ланцюжок, що складається з дев'яти картинок. 
Прийом «Кроссенс» відповідає наступним принципам: 
• Науковість: має наукове обгрунтування; 
• Ефективність: дає гарантовані результати вже з перших днів їх застосування; 
• Гуманність: покращує якість освіти і полегшує процес навчання; 
• Універсальність: застосовується для викладання різних навчальних предметів, придатний для різних ступенів навчання, а також для навчання дітей з різним рівнем розвитку; 
• Креативність: спрямований на розвиток неординарного творчого мислення. 
А це значить, прийом «Кроссенс» допомагає формувати всі види універсальних навчальних дій.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...